.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انتقاد شدید شهردار سايق رشت به عملکرد تحریری نیک صفت

محمد رضا خاکسار شهردار مستعفی رشت و دبیر جمعیت آبادگران استان گیلان که توانمندی خاصی در فعالیت های انتخاباتی دارد و در دو انتخابات گذشته این مهم را به اثبات رسانیده است در مصاحبه ای با گیلنا ضمن تاکید بر حضور مردم در انتخابات مرحله ی دوم مجلس شورای اسلامی حمایت خود را از کوچکی نژاد ، آقا زاده و تامینی اعلام کرد .
وی در جواب به این سوال که با توجه به اصولگرا بودن دکتر تحریری نیک صفت چرا مثل دو نفر دیگر از وی حمایت نمی کنید و نام او را در لیست انتخاباتی خود قرار نمی دهید خاطر نشان کرد : از دیدگاه من عملکرد خانم نیک صفت به عنوان نماینده شهرستان رشت مثبت نبوده و ایشان در هیچ نطقی از وضعیت کارگرانی که به علت تعطیلی کارخانجات خود بیکار شده و از دریافت حداقل حقوق و مزایا محروم شده اند هیچ دفاعی نکرده و هیچ وقت در مورد ایشان صحبتی به میان نیاورده است .
وی ضمن انتقاد از گرانی موجود که گریبان اکثریت مردم را گرفته است تصریح کرد: ما از این نماینده محترم حتی نطقی در مورد گرانی و حتی بحث کمبود آب که مشکل اساسی کشاورزان است نیز ندیده ایم .
خاکسار افزود : خانم نیک صفت در همه حال در جایگاه نماینده ی مردم به جای دفاع از حقوق به حقه ی مردم حامی دولت و برنامه های ایشان بوده اند و خواستها و مطالبات مردم را نادیده گرفته اند .
خاکسار با بیان این مطلب که یکی از معضلات اصلی شهرستان رشت مشکل اشتغال جوانان است . ایشان تا به حال هیچ قدم اساسی در این زمینه بر نداشته است .
وی افزود : از ایشان می پرسم در مورد مساله ی ایجاد کارخانه ی پتروشیمی در شهر صنعتی رشت که آن همه جنجال بر پا شد و سرانجام به تصویب نرسید و می توانست در صورت تصویب و راه اندازی در کاهش بیکاری استان نقش بسزایی داشته باشد چه کار جدی انجام داده اند ؟
شهردار مستعفی رشت تصریح کرد :
بحث دیگر بحث دپوی زباله در سراوان و معضلاتی است که در رابطه با آن گریبان مردم آن منطقه را گرفته است .
در ضمن ایشان به عنوان نماینده نتوانستند ارتباط خوبی را بین شورا ، و مجلس و دولت برقرار کنند بحث دیگر این است که ایشان به عنوان نماینده قشر زنان در راستای ایجاد فضاهای آموزشی و رفاهی برای زنان درسطح شهر رشت هیچ فعالیتی نکرده حتی در زمینه اشتغال بانوان و همچنین گماردن زنان مدیر و مدبر و توانمند در جایگاه های مختلف مدیریتی استان فعالیتی نکرده است .
محمد رضا خاکسار در ادامه افزود :حضور هر چه بیشتر مردم در انتخابات باعث مشروعیت بخشیدن به نظام جمهوری اسلامی و محکم تر شدن پایه های آن می شود و وظیفه ی ما و همه ی کسانی که در این راستا فعالیت می کنند این است که مردم را برای حضور در پای صندوقهای رای تشویق کنیم.
وی از مردم خواست تا با حضور صمیمانه و گسترده ی خود در روز جمعه در پای صندوقهای رای با انتخاب افراد دلسوز و توانمند یک بار دیگر علاقمندی خود را به نظام و شهر خود رشت اعلام کنند و به اثبات برسانند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.125 seconds.